"بی تو زیبایی این شهر چقدر دلگیر است"

خرید بک لینک

بی تو زیبایی این شهر چقدر دلگیر است
عصر یک جمعه ی دلگیر به دل زنجیر است

رفتی و قصد به برگشتن تو نیست که نیست
که اگر زود بیایی تو هنوزم دیر است


وقتی آن روز که آب از سر من بالا رفت
هر قدم فاصله ات تلخ ترین تاخیر است

خواب دیدم که شقایق به سحر می خندید
اینکه شاید برسی خوب ترین تعبیر است

رنگ ماتم زده ی آینه ها می گویند
بی تو زیبایی این شهر چقدر دلگیر است

..::کریم محمدی نژاد

" اندوه ِ خیال "...

ما را در سایت " اندوه ِ خیال " دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 131 تاريخ: جمعه 24 شهريور 1396 ساعت: 19:08

صفحه بندی