من از سکوت حرف میزنم تو از ترانه های خوشمن از قفس، تو از نفستمام کن که خسته امخیال کن نبوده ام،نبوده ای،
ما را در سایت " اندوه ِ خیال " دنبال میکنید
برچسب: خیال کن هیچی بین ما نبوده, نویسنده: بازدید: 115 تاريخ: دوشنبه 29 شهريور 1395 ساعت: 17:24